روش هدایای تبلیغاتی


رسانه های تبلیغاتی

روش های زیادی جهت تبلیغ محصول وجود دارد. از جمله نوشتن پیام و متن، استفاده از رسانه های ارتباطی و گفتگو با مشتریان، نمایش تبلیغ به صورت آگهی و فیلم در تلویزیون و موارد بسیار دیگر. یکی از روش های تبلیغ کالا، نمایش عنوان یا برند محصول بر روی کالای دیگر می باشد که به صورت هدیه به مشتریان و افراد مختلف جامعه داده می شود. هدیه دادن موجب می شود که مشتریان، اعتماد عمیق تری نسبت به کالا و شرکت پیدا کنند و پس از آن، از محصول تبلیغ شده خریداری نمایند.

مزیت تلفیق هدیه و تبلیغ

یکی از مزیت های تبلیغ به صورت دادن هدیه این است که نام محصول و برند تا زمانی که هدیه در دسترس شخص قرار دارد، همراه او می باشد. به این معنی که تبلیغ به صورت موقتی نیست که از اذهان مردم برود بلکه می تواند در منزل، محل کار و مکان های دیگر، همراه افراد و مشتریان حضور داشته باشد. توجه به ایجاد احساسات خوب و دوستی در دادن هدیه می تواند به افزایش فروش محصول و کالا کمک زیادی نماید. اغلب مردم به دلیل افزایش احساست خوب پس از گرفتن هدیه، محصول مورد نظر که همراه با هدیه مورد تبلیغ واقع شده است را به یاد خواهند سپرد.

نتیجه گیری:

رسانه هایی که میتوان از طریق آنها به تبلیغ برند و محصول پرداخت، شامل تلویزیون، رادیو، اینترنت و رسانه های آنلاین میباشد. مزیت هدایای تبلیغاتی نسبت به روشهای تبلیغ دیگر، ایجاد احساسات خوب و دوستی میان فروشندگان و مخاطبین میباشد.


[ بازدید : 770 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 16 شهريور 1398 ] [ 17:12 ] [ admin ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر